Tietokoneen ja muiden laitteiden ja ohjelmistojen tukea saa kahta kanavaa pitkin.

Ict-asioiden tukea saa laajasti vuodenvaihteessa

Tietohallinto on järjestänyt ict-laitteiden ja ohjelmien tuen kahta kanavaa pitkin. Effican käyttöä tuetaan yhtä reittiä ja kaikki muut asiat on keskitetty Fujitsun käyttötukeen.

Laita nämä tiedot tukikanavista talteen mahdollisten katkojen varalta:

Effica-asiat (Medi-It tuki 24/7)

• 010 633 9472.  Klo 7.00 -17.00 välisenä aikana hoidetaan sekä ei-kiireelliset että kriittiset asiat. Iltaisin ja öisin klo 17.00-7.00 hoidetaan vain kiireelliset kriittiset asiat.

• Kiireettömissä tapauksissa sovellustuki@medi-it.fi

Muiden ict-asioiden tuki

Kaikki muut ICT asiat – Fujitsun käyttötuki klo 7-17, lähituki klo 8-16:

• Sähköposti: tuki@essote.fi

• Puhelin: 029 302 2426

• Itsepalveluportaali (FAST), tukipyynnöt https://fast.fujitsu.fi tai palveluvalikon pikakuvake TUKI.

Tukipalvelujen kuvake näyttää palveluvalikossa tältä.
Tukipalvelujen kuvake näyttää palveluvalikossa tältä.

Käänny Fujitsun tuen puoleen ongelmatilanteissa, jotka koskevat esim. seuraavia asioita: sähköpostit, älypuhelimet, sovellukset (pl. Effica,) esim. Titania, ProConsona, toimisto-ohjelmat jne., tulostukset, työasemat ja niiden oheislaitteet (näppäimistöt, hiiret, näyttö jne.).

Lisätietoja
Teppo Marttila
Projektipäällikkö, ESSOTE-ICT / ESPER-ICT
p. 044 351 2582
teppo.marttila@essote.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *