Sotepalaute.fin etusivu näyttää tältä.

Sotepalaute.fi laajeni Essotessa

Asiakkaat voivat kertoa näkemyksiään Essoten kaikista nykyisistä palveluista 17.10 lähtien Sotepalaute.fi-verkkopalvelun kautta.

Toiminnasta tai palveluista annettu palaute voi sisältää sekä kanavaan valmiiksi rakennetun että avoimen sanallisen osuuden.

– Palautteessa on lähtökohtana asiakkaan oma sisäinen halu ja tarve kertoa palvelukokemuksestaan. Hän voi antaa palautetta milloin itse haluaa. Essote puolestaan pystyy parantaman palvelujaan palautteen avulla, kertoo palautekanavaa valmistellut Jukka Mielonen.

Sote-palautteen ottivat toukokuussa ensimmäisenä käyttöön sisätautien poliklinikka, kirurgian poliklinikka, radiologia ja päivystyspoliklinikka. Nyt palautekanava laajenee siis kaikkeen erikoissairaanhoitoon ja myöhemmin myös koko yhdistyvän kuntayhtymän toimintaan.

Palautekanava löytyy Essoten nettisivuston etusivulta. Katso tarkemmin Sotepalaute.fi täältä

Palautteiden käsittelijöille annetaan sitä mukaa vierikoulutusta palautteiden käsittelyyn, kun palautteita yksikölle tulee. Järjestelmä on hyvin helppokäyttöinen. Yksiköihin toimitetaan myös julisteita seinälle laitettavaksi sekä pieniä kortteja, joissa on palautteenantokanavan verkko-osoite.

– Asiakkaita tulee kannustaa spontaanin palautteen antamiseen, esimerkiksi edellä mainittujen korttien avulla, Mielonen kehottaa.

Lisätietoja

Jukka Mielonen
Tietojärjestelmäsuunnittelija, laatukoordinaattori
Essote
p. 044 351 6543
jukka.mielonen@esshp.fi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *