Fastilla sujuvuutta tukipyyntöihin

Sairaanhoitopiirin it-tukea on pyydetty tähän asti lähinnä puhelimitse. Käyttöön on myös saatu Fujitsun oma tukikanava Fast, jota suositellaan jatkossa tietoteknisten tukipyyntöjen tekemiseen.

– Fast on nyt nopein ja tehokkain tapa saada apua ohjelmistojen ja laitteiden ongelmiin sekä uusien laitteiden tilaukseen. Fastiin on myös tallennettu suorat vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin, kertoo asiakirjahallinnon suunnittelija Antti Laurikainen.

Jos vastausta ei löydy Fastiin ladatuista valmiista vastauksista, voi ottaa yhteyden käyttötukeen tukipyynnön avulla. Oman tukipyynnön edistymistä voi Fastin etusivulla milloin tahansa. Etusivulta näkyvät myös yleiset tietotekniikkaa koskevat tiedotteet ja vinkit.

Fast löytyy palveluvalikosta, intranetin pikalinkeista tai työpöytäsi oikean alareunan F-kuvakkeen kautta.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *